Už téměř 23 let se nám daří plnit naše poslání. Podporujeme rodiny po předčasném porodu, poskytujeme jim potřebné informace a podporu. Pomáháme vybavovat neonatologická oddělení perinatologických center tak, aby se rodiče během dlouhé hospitalizace jejich děťátka cítili dobře. Podporujeme výzkum příčin předčasných porodů. Šíříme osvětu o neonatologické péči. Spolupracujeme na kurzech vývojové péče a dalších vzdělávacích akcích, aby se kvalita péče i nadále zlepšovala.
Nic z toho by nebylo možné bez podpory našich firemních partnerů a tak jsme je pozvali na neformální setkání v Hard Rock Cafe Prague, abychom jim poděkovali za jejich celoroční spolupráci, seznámili je s nejdůležitějšími aktivitami v loňském roce a představili plány na rok letošní.
Naše hosty jsme pozvali na náš virtuální Běh a procházku pro MIMINKA DO DLANĚ, který se koná v neděli 4. května 2025. K akci se může přidat kdokoli a kdekoli a vyzvat své zaměstnance i zákazníky. Dále jsme také zvali na náš 3. kongres Nedoklubka s mezinárodní účastí a také na slavnostní předávání cen Purpurového srdce 2025. Obě tyto akce se konají v listopadu u příležitosti už 15. oslav Světového dne předčasně narozených dětí.
Jedním z našich nejnovějších projektů je Kurz péče o extrémně nezralé miminko pomocí unikátního simulátoru Paul 2.0, kterého jsme díky podpoře partnerů zakoupili a nyní připravujeme školící centrum pro zdravotníky z celé české republiky. Naši partneři měli možnost během Matinée Paula 2.0 „osobně“ poznat. Děkujeme Ondrovi Hofmanovi z SNT Plus za skvělý výklad!
Aleš Mrázek, viceprezident AVPO ČR a hlavní metodik Značky spolehlivosti nás informoval o daňovém zvýhodnění pro soukromé dárce. Od základu daně pro výpočet daně z příjmu si každá firma i jednotlivec může odečíst hodnotu bezúplatného plnění (darů) v úhrnu až do výše 30 % základu. Tato možnost byla poprvé zavedena pro zdaňovací období 2020. Aktuálně se ji podařilo rozšířit i na období let 2024-2026.
V Hard Rock Cafe Prague si pro nás připravili výborné občerstvení a zájemci měli možnost zúčastnit se komentované prohlídky, tzv. Memorabilia tour, kde se dozvěděli zajímavosti o vystavených artefaktech. Partneři nám darovali dárky do tomboly, díky níž jsme získali 28 200 Kč na další práci Nedoklubka.
Velkým překvapením dne bylo losování o měsíční reklamní kampaň na velkoplošných reklamních obrazovkách v hodnotě 80 000 Kč, kterou věnoval náš dlouholetý partner Plus Production Prague. Voucher na kampaň předala Klára Choulíková, výkonná ředitelka společnosti do rukou Jany Kobrlové, zástupkyni společnosti T-Mobile.
Jarda Vavřina z Harley Davidson Praha všechny pozval na charitativní akci H-D Praha pro Nedoklubko Challenge, která se letos koná 10.5.2025 a Prague Harley Days, které tradičně proběhnou o posledním srpnovém víkendu na holešovickém výstavišti. Výtěžek obou akcí poputuje na projekt Welcome Paul a realizaci školícího centra.
Velké poděkování patří Hard Rock Cafe Prague za to, že jsme mohli tuto krásnou akci pořádat v jejich výjimečném prostředí. Byl to úžasný zážitek. A co víc! Hard Rock Cafe Prague pořádá každoročně v listopadu kultovní Bohemian Pinsody Event, akci s charitativním přesahem, která má obrovský úspěch. Během matinée Gabriela Köhlerová a Petra Hartová z HRC oznámily, že letošní ročník Bohemia Pinsody Event hrdě podpoří Nedoklubko.
Za krásné fotografie z akce děkujeme Radoslavu Vnenčákovi.
Ze srdce děkujeme všem našim firemním partnerům a těm, kteří se na letošním Matinée podíleli. Tým Nedoklubka
VÍCE O NAŠICH PARTNERECH A MOŽNOSTECH SPOLUPRÁCE SE DOZVÍTE NA TOMTO ODKAZU
Napsat komentář