Letos Babypoint slaví 30 let!
Patří v České republice i na Slovensku mezi přední dodavatele dětského zboží. Portfolio jejich značek uspokojí rodiče všech skupin. V Čechách a na Slovensku zásobují kolem 200 smluvních prodejen. Ve středočeských Konětopech u Milína provozují firmu s dostatečnými skladovacími prostory a jejich nabídka je postavena na kvalitních značkách. Převážnou část sortimentu mají skladem. Vybudovali sklad náhradních dílů a tím ještě zvýšili úroveň fungování jejich servisního oddělení.
Jaká je historie firmy?
Na úplném začátku byl nápad jedné dvacetileté slečny. V polovině devadesátých let byla v Příbrami nedostatečná nabídka dětských kočárků, a tak se rozhodla, že to změní. S tím jí začal významně pomáhat její přítel a rodiče.
Od založení firmy v roce 1995 je činnost firmy spojená s výrobky pro malé děti. Na začátku provozovali prodejnu s kočárky v Příbrami a už v roce 1996 představili první velkoobchodní kolekci, kterou začali každý rok obměňovat a postupně rozšiřovat. Rozvoj firmy byl znatelný i v maloobchodě. V následujících letech otevřeli ještě další 3 obchody s dětským zbožím. Firma rostla, a tak se z maloobchodu stal velkoobchod. První velkoobchodní nabídky byly postaveny na polských značkách kočárků. Český trh byl hladový, poptávka převyšovala nabídku.
Stále častěji dostávali od prodejců i koncových zákazníků k výrobkům náměty na vylepšení, které nemohli zužitkovat, protože většina dodavatelů nechtěla u výrobků nic inovovat. A tak v roce 2007 vznikla vlastní česká značka Babypoint spolu s prvním výrobkem – židličkou Fábula. Postupem let začali vyvážet své výrobky do Polska, Slovenska, Maďarska a dalších skoro 10 států východní Evropy.
Vedle navrhování a zadávání výroby vlastních kolekcí začali velkoobchodní nabídku rozšiřovat o zahraniční značky, které byly něčím zajímavé. Jako například norská značka BeSafe, kterou zastupují od roku 2010. V té době věřila protisměrnému cestování malých dětí v autech jen malá skupina lidí. Podobné to bylo i o rok později s německou značkou TFK. V té době byl trh s outdoorovými kočárky teprve v plenkách. Postupně do své nabídky získali několik dalších zajímavých značek: německý Lässig, holandskou značku Nuna, značku Emmaljunga ze Švédska, nebo anglickou značku Joie. Růst jejich prodejů začal ukazovat jeden negativní dopad. Nebyli schopni konkurovat těmto velkým celosvětovým hráčům, a tak museli postupně začít utlumovat vlastní značku Babypoint.
Nyní patří v České republice i na Slovensku mezi přední dodavatele dětského zboží. V Čechách a na Slovensku zásobují kolem 200 smluvních prodejen. Nabídka zboží je postavena na kvalitních značkách. Vybudovali sklad náhradních dílů a tím ještě zvýšili úroveň fungování jejich servisního oddělení.
A jak oslaví své 30. výročí?
Na každý měsíc pro vás připravují soutěž na svém Instagramu https://www.instagram.com/babypoint_czsk/ o krásnou a hodnotnou cenu! Zároveň chtějí, aby jejich oslava měla větší smysl. Proto se rozhodli podpořit Nedoklubko. Vybrali si naši organizaci, která pomáhá rodinám předčasně narozených dětí. Z ceny každého prodaného výrobku v roce 2025 věnují část na naši činnost.
Podívejte se na jejich nabídku a podpořte naši činnost. Webové stránky babypoint najdete zde.

Napsat komentář